powiększ tekst A A A

Kategoria
Pozostałe informacje

ŚDS w Rdzawie – NASZE PODRÓŻE

29 maja 2019 roku odbyliśmy „Podróż w świat muzyki", jej epoki i style – a to za sprawą Mobilnej Filharmonii, która w tym dniu gościła u nas. Oprócz Moniuszki, poznaliśmy muzykę Fryderyka Chopina i Witolda Lutosławskiego. Było to wielkie przeżycie, otwierać się na świat muzyki.

6.06.2019 jak co roku uczestniczyliśmy w Pikniku Integracyjnym u naszych Przyjaciół w Zagórzanach. Były gry, zabawy, konkursy i tańce przy wspaniałej muzyce. Organizatorzy zadbali o pyszny poczęstunek, był grill, ciasta, napoje oraz różne przekąski.

18 czerwca 2019 roku grupa naszych uczestników wraz z opiekunami, udała się do Opactwa Cystersów w Szczyrzycu , gdzie zwiedziliśmy zabytkowy kościół z obrazem Matki Boskiej Szczyrzyckiej oraz Muzeum – gdzie wśród zborów zobaczyć można m.in. numizmaty od czasów Wł. Jagiełły, kolekcję broni i amunicji, pięknie zdobione wazy japońskie i inne ciekawe eksponaty.
Po zwiedzaniu udaliśmy się do miejscowej restauracji na pyszny obiad.

19 czerwca 2019 kolejna grupa udała się na wycieczkę, tym razem było to ZOO w Chorzowie.
Duża powierzchnia ogrodu, bogata, często egzotyczna zieleń, dużo alejek z ławeczkami pozwoliło nam połączyć zwiedzanie z wypoczynkiem. Obiad zjedliśmy w klimatycznej restauracji „Wiejska Chata". Zadowoleni i pełni wrażeń, wieczorem wróciliśmy do swoich domów.

24.06.2019 gościliśmy w naszym Ośrodku objazdowy teatrzyk EDEN, ze spektaklem „Zagubiona owieczka". Uczestnicy przeżywali historię wraz z bohaterami aktywnie biorąc udział. Było to ciekawe i mądre przedstawienie, co wyraziliśmy gromkimi brawami.